16 Eylül 2011 Cuma

Flormar 394



Yazdan kalan son günlerde birazcık güneşin tadını çıkarmaya niyetlenmişken karşılaştım bu ojeyle, e dayanamadım aldım tabi ki:) Bol ışıltılı, bi bej rengi holografik etkisi  aşırı olmamakla birlikte gözümü alamadım tırnaklarımdan. Aslında şişeye bakınca kahverengi bir oje olduğunu düşünmüştüm ama tırnakta duruşu tamamen farklı. Fotograflarda şişenin rengini yakalayamadım aslında daha bakırımsı bi rengi var şişede. Tırnaklarımdaysa üç kat uyguladım. Çok hoş sade bir renk oldu. Ojenin tek sevmediğim tarafıysa bu kadar ışıltı içermesine rağmen temeldeki mat dokusu. Fotograflar güneş altında çekildiği için bu pek belli olmuyor ama normal duruşu oldukça mat. Ben yanımda topcoat olmadığı için böyle kullandım. Ojenin kalıcılığıysa oldukça iyi.








 Bu arada bu kartları hatırlayan varmı? Eski bir dikiş kutusunun içinde buldum bunu. Yanlış hatırlamıyorsam sakızların içinden çıkıyorlardı. Elinizde hareket ettirdiğiniz zaman hareket eden görüntüler. Hatta kartın arkasında  aşağı yukarı hareket ettiriniz yazan bir kullanma talimatı var:)






Köprüdeki keçilerin hareketlerini fotograflamak oldukça zor oldu. Ben bile resmi tam net olrak görmezken fotograf makinesinden çok şey beklememek lazım aslında:)


Sparkle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder